Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spanish Real Estate Market Analysis
Melnikova, Yulia ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Václav, Václav (oponent)
Na začátku 21 století, realitní trh rezidenčních nemovitostí ve Španělsku považován za jeden z nejoblíbenějších a rychle rostoucích trhů s nemovitostmi v Evropě, který přilákal velké množství investic do země, a výrazně přispěl k rozvoji národního hospodářství Španělska. Nicméně, vzhledem k hospodářské krize v zemi, kolaps rezidenčních nemovitostí byl významný. V současné době, španělský trh s nemovitostmi na trhu rezidenčních nemovitostí se zotavuje z recese na předkrizovou úroveň, protože ceny rezidenčních nemovitostí začali zvyšovat vzhledem k vysoké poptávce po něm. Všechny tyto faktory pozitivně ovlivňují národní hospodářství Španělska. Za účelem získání hlavního cíle této práce je nutné provést retrospektivní přehled o trhu rezidenčních nemovitostí ve Španělsku před krizí a zajistit příznivou analýzu aktuální situace na trhu rezidenčních nemovitostí.
Segmentace trhu dětské výživy
Hrůzová, Daniela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá segmentací trhu, tedy marketingovým významem diferencí mezi spotřebiteli, podstatou segmentace trhu, jejími hlavními podmínkami a samotným procesem segmentace, který se skládá ze čtyř na sebe navazujících fází - vymezení daného trhu, postižení významných kritérií, odkrytí segmentů a rozvoj profilu segmentů. V práci jsou dále popsány segmentační kritéria, přístupy k segmentaci, metody a techniky procesu segmentace trhu. Praktická část se zabývá analýzou a segmentací trhu dětské výživy. Zahrnuje jak sekundární, tak i primární výzkum a analýzu dat, na základě které byly odkryty 3 segmenty, pro něž byla navržena marketingová doporučení. Cílem práce je analýza trhu dětské výživy, odhalení segmentů na tomto trhu, následný rozvoj profilu těchto segmentů a navržení vhodného marketingového přístupu.
Segmentace spotřebitelských trhů a hodnocení tržních segmentů
ŠVECOVÁ, Iveta
Cílem této bakalářské práce je vysvětlit možné segmentování spotřebitelských trhů pro zvolenou firmy a navrhnout vhodnou nabídku zboží tak, aby vyhovovala potřebám vytypovaných segmentů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část vysvětluje pojmy jako marketing, segmentace spotřebitelských trhů, spotřebitelský trh, tržní segment a další pojmy. V praktické části dochází k vyhodnocení dotazníkového šetření, odkrytí segmentů a navržení vhodné nabídky pro vytypované segmenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.